poniedziałek, 4 lipca 2011

Dla mej Ukochanej

Kochanie nie mogę nic ci dać
poza bez graniczną mą miłością
nie mam czym się chwalić
nie mam co przed tobą kryć
mogę ofiarować ci me słowa
słowa które wypełniają mą duszę.
Słowa te kierowane tylko do ciebie.
Ty jesteś niczym najpiękniejsza
Anielica swrówająca z nieba.
Ja godzien nie jestem
słuchać słów twych.
Ja nie godzien
spojrzenia twego
Mogę tylko śnić po nocach
o tobie i o tym kochanie
że byłaś przy mnie.
Nie zmienię przeszłości
bo tego nie mogę zrobić
wszystko obruciło się w nicość
kochanie proszę nie płacz za mnie.
bo naprawdę nie wart tego jestem.
Nie mogę być przy tobie choć tego pragniesz.
Lecz już nie bawem
spełnie twe marzenie
będziemy razem i nic i nikt nas nie rozdzieli.
Po życia i wieczności kres.
Miłować cię będę.
Nawet będąc gotów za ciebie umierać
zrobię to z uśmiechem na ustach
Bo miłość do ciebie warta tego jest.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wierszyk ;*
    Jest śliczny i tyle uczuć od niego bije.
    Kocham Cię bardzo mocno ;***
    <3

    OdpowiedzUsuń