poniedziałek, 4 lipca 2011

Skarbie Mój

Nie chce wiedzieć ile jest
zła jest na tym świecie
wiedząc to ze upadniesz złapię cię i
Trzymam bardzo mocno me senne złudzenia
że kiedyś będziemy razem co jest nie możliwe
Bo w sercu mym nie znajdziesz skarbie ich
W dzisiejszą noc pragnę trzymać i tulić cię
Ty trzymaj mnie wtul się w ciało me
bądzi całą noc tylko przymnie
Zaśnijmy więc wspaniałym snem
snem przepełnionym miłością
miłością do siebie szczerą i jedyną
Najsłlodszych snów skarbie mój
Bądzi tylko na zawsze mój.
Nie opuszczaj mnie
Nie uciekaj wiedz
bo i tak złapię cię
A gdy to zrobię będziemy razem
na wieki razem
I nawet śmierć nie zdoła nas rozłączyć.

1 komentarz:

  1. Słuchaj, Skarbie, łapać to ja bd także Ciebie
    więc ty również... NIE uciekniesz mi
    Hihi
    Razem na zawsze <3
    Kocham Cię ;*

    OdpowiedzUsuń